blog

Content marketing, czyli sztuka tworzenia wirtualnych treści

20 listopada 2017 G1PR
W jaki sposób należy budować markę w Internecie, aby zostać zauważonym i zrozumianym? Poprzez content marketing, czyli marketing treści. Znając jego tajniki o wiele prościej dotrzeć do odbiorcy w wirtualnej rzeczywistości. Na początku trzeba określić, jakie cechy powinna posiadać doskonała treść, którą umieszczamy w Internecie. Po pierwsze jest ona łatwa w odnalezieniu, a po drugie [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR na rynku nieruchomości – moda czy konieczność?

17 sierpnia 2017 G1PR
Wizerunek świadomie i konsekwentnie wypracowany zapewnia firmom istnienie w świadomości klientów, potencjalnych partnerów biznesowych czy pracowników, a także przekłada się na wyniki biznesowe. W dzisiejszych czasach, przy dużej konkurencji na rynku, odgrywa on szczególną rolę. Dlatego przedsiębiorstwa, bez względu na branżę w jakiej działają, powinny konsekwentnie budować swój pozytywny wizerunek. Dotyczy to również deweloperów i [...]
CZYTAJ DALEJ ...

User Experience – projektowanie pozytywnych doświadczeń

27 czerwca 2017 G1PR
Czego oczekuje współczesny konsument? Jak zdobyć stałych klientów, jeśli nasz produkt ma dużą konkurencję na rynku? Należy pamiętać, że dobre wrażenie robi się tylko raz, a bez niego klienci nie będą wracać do naszej marki. Projektowanie doświadczeń użytkownika jest procesem długotrwałym, który musi zacząć się w chwili wchodzenia marki na rynek i trwać przez cały [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Rola eventu w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy

8 maja 2017 G1PR
Eventy należą do najpopularniejszych działań z zakresu public relations, mających na celu nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku wśród publiczności, ale także wewnątrz firmy. Co warto wiedzieć o ich organizacji i jakie korzyści mogą przynieść firmie? Fundamentalnym założeniem organizowania dobrego eventu jest przyciągnięcie grupy docelowej oraz wzbudzenie zainteresowania wśród mediów. Bardzo istotne jest to, w jaki [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Employer branding – bez tego się nie obędziesz

25 października 2017 G1PR
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy nie jest już na polskim rynku żadną nowością, o czym świadczą liczne przykłady kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych realizowane na przestrzeni ostatnich lat. Jesień to szczyt sezonu employer brandingowego. To właśnie teraz pracodawcy ruszają do wyścigu o najlepszych kandydatów, korzystając przy tym z szeregu coraz bardziej zaawansowanych i atrakcyjnych rozwiązań. [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Co jest ważne we współpracy z blogerami?

20 lipca 2017 G1PR
Blogi stały się już nieodłącznym elementem ePR’u. Coraz częściej zdarza się, że mają one większe dotarcie oraz siłę oddziaływania niż typowe media elektroniczne, dlatego warto mieć na uwadze kilka prostych zasad dotyczących współpracy z blogerami. W temacie blogów nie ma idealnych wskazówek, ale zapamiętanie kilku kwestii, które poruszamy poniżej z pewnością okaże się w przyszłości [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Artykuł ekspercki. Sprawdź, co warto wiedzieć na jego temat

6 czerwca 2017 G1PR
Tworzenie artykułów eksperckich jest doskonałym sposobem na utrwalenie pozytywnego wizerunku firm w świadomości społeczeństwa. Tekst stworzony przez specjalistę z danej dziedziny nie będzie miał charakteru promocyjnego, jednak odpowiednio wyeksponowany podpis i nazwa firmy sprawią, że czytelnicy takiego materiału nie będą mieli wątpliwości kto jest jego autorem i najważniejsze – że jest to profesjonalista z branży. [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Brainstorm, czyli jak rodzą się najlepsze pomysły

17 kwietnia 2017 G1PR
Branża PR wymaga innowacyjności, kreatywności, a także sprawnego wprowadzania pomysłów w życie. Ciężko nie zgodzić się z powiedzeniem „co dwie głowy, to nie jedna”, dlatego w przypadku sytuacji kryzysowych, czy po prostu kiedy potrzebujemy nowych pomysłów, powinniśmy zorganizować burzę mózgów. Brainstorming jest najskuteczniejszym i zarazem najprostszym sposobem na uzyskanie szeregu pomysłów i rozwiązań. Grupowa wymiana [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Co po AVE, czyli jak rzetelnie mierzyć działania PR?

22 września 2017 G1PR
W pracę PR-owca wpisane jest stałe podnoszenie swoich kompetencji. Tylko dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować, że podejmowane przez nas działania będą efektywne i dopasowane do potrzeb naszych Klientów. Nie możemy też ignorować ważnych dyskusji branżowych, które mogą mieć wpływ na cały rynek PR w Polsce. Właśnie dlatego w piątek, 15 września, cały zespół Good [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Z filmoteki PRowca

11 lipca 2017 G1PR
Zawód PRowca to nie tylko praca w ciągłym biegu i stresie, ale również konieczność stałego dokształcania się. Czerpiemy na co dzień wiedzę i inspirację z różnych źródeł. Czytamy książki, prasę branżową, przeglądamy blogi, śledzimy social media, pojawiamy się na konferencjach i spotkaniach związanych z public relations. Co jeszcze możemy zrobić, by zostać PR ninją? Ano, [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Monotasking czy multitasking – co lepiej sprawdza się w pracy PR-owca?

15 maja 2017 G1PR
Praca PR-owca bardzo często wymaga działania pod presją czasu, dlatego idealny PR-owiec, oprócz bycia wszechstronnym, powinien odznaczać się wielozadaniowością a do tego na czas wywiązywać się ze swoich obowiązków. Czy oby na pewno? Czy rzeczywiście wielozadaniowość to główny wyznacznik dobrego PR-owca? Pisanie informacji prasowej, kontaktowanie się z dziennikarzami w sprawie publikacji przesłanych ostatnio materiałów, przygotowanie [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Strategia działań content marketingowych. Na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu?

5 kwietnia 2017 G1PR
Rozwój content marketingu przyspieszyło wprowadzenie przez najpopularniejszą wyszukiwarkę – Google – algorytmów Panda i Pingwin, których zadaniem jest nic innego jak wyeliminowanie spamu z wyników wyszukiwania. Jedynym rozwiązaniem, aby nasze treści nie zostały pominięte w wynikach, jest tworzenie wartościowych i unikatowych materiałów. Jak robić to dobrze? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii content marketingowej? [...]
CZYTAJ DALEJ ...