blog

Wiarygodność to podstawa, czyli o plasowaniu eksperta w mediach

10 czerwca 2020 G1PR
Ekspert dla mediów to nie tylko specjalista w konkretnej dziedzinie. To także osoba, która w zrozumiały dla odbiorców sposób potrafi przekazać swoją wiedzę. Jak wygląda proces budowania wizerunku eksperta w mediach i na co zwrócić uwagę we współpracy na linii PR-owiec-dziennikarz w tym aspekcie? Zacznijmy od tego kim jest ekspert. To osoba, która specjalizuje się [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Good One PR tworzy swoją kolejną Szlachetną Paczkę

27 grudnia 2019 G1PR
Wspieranie lokalnych inicjatyw, działania proekologiczne czy kampanie charytatywne to tylko niektóre aktywności z zakresu CSR, podejmowane przez polskie firmy. My kolejny rok z rzędu zaangażowaliśmy się w Szlachetną Paczkę. Do akcji zaprosiliśmy również naszych Klientów. Jaki był tego efekt? Odpowiedź poniżej. Aktywności związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu nie tylko wspomagają rozwiązanie konkretnych problemów społecznych, ale [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Kreatywność w PR. Gdzie szukać inspiracji?

20 sierpnia 2019 G1PR
Lekkie pióro, komunikatywność i otwartość, chęć do ciągłego rozwoju, inicjatywa i zaangażowanie – to wymagania, które regularnie pojawiają się we wszelkiego rodzaju ogłoszeniach o pracę na stanowisku specjalisty ds. PR. Bardzo często znajduje się wśród nich jeszcze jedno – kreatywność. To dzięki niej tworzenie wizerunku klientów nie jest jedynie powielaniem schematów, a budowanie strategii komunikacji, [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR zmienia nowe technologie. Czy nowe technologie zmieniają PR?

25 lutego 2019 G1PR
Współcześnie zauważyć można, że branża nowych technologii bardzo mocno stawia na promocję dzięki działaniom PR. Jest to więc dobry moment by zastanowić się nad tym, jak sami PR’owcy przyswajają nowinki technologiczne dziś oraz jak nasza praca zmieni się dzięki nim w przyszłości. Bill Gates, jedna z najważniejszych postaci w świecie IT i osoba, która pchnęła [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Public Relations dla nowych technologii – jak współpracować z dziennikarzami IT?

27 kwietnia 2020 G1PR
Stały wzrost wartości i spora konkurencja rynku IT powoduje, że coraz więcej firm z tego sektora gospodarki decyduje się na rozpoczęcie działań z zakresu Public Relations. Z tego względu coraz ważniejsza staje się grupa mediów zajmujących się tą branżą. Jak współpracować z nimi tak, aby wszystkie strony na tym zyskały? Według analityków firmy PMR, polski [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Komunikacja akcji crowdfundingowej, czyli znajdź w tłumie swojego inwestora

26 listopada 2019 G1PR
Na początku lipca br. zakończyła się akcja crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi. Nieznana szerzej na rynku firma pozyskała od nowych akcjonariuszy finansowanie w wysokości 2,54 mln zł, zajmując tym samym 6. miejsce w historii zbiórek equity crowdfundingowych (znajdując się w gronie tak znanych marek, jak Wisła Kraków, PINTA czy Doctor Brew). Ambasadorem kampanii została Magda Gessler. [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Jak odpowiednio stworzyć nazwę firmy?

12 czerwca 2019 G1PR
Nazwa to jeden z najważniejszych elementów systemu identyfikacji firmy, który nie tylko pozwala jej wyróżnić się na tle innych, podobnych podmiotów, ale także współtworzy wizerunek marki. Dobra nazwa, wsparta odpowiednimi działaniami marketingowymi, może zagwarantować firmie sukces. O nazwie często mówi się, że jest najkrótszym sloganem reklamowym. Dlatego właśnie powinna być zrozumiała, jednoznaczna i łatwa do [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Mów do mnie więcej, czyli krótkie podsumowanie 2018 roku w branży PR

31 grudnia 2018 G1PR
Wraz z końcem roku przychodzi czas na podsumowanie tego, co było i snucie planów na przyszłość. Zanim oddacie się sylwestrowemu szaleństwu, zapraszamy do zapoznania się z naszym podsumowaniem mijającego roku w branży public relations. W tym roku „RODO” było odmieniane przez wszystkie możliwe przypadki. Jednak w tym temacie (niemal) wszystko zostało już powiedziane, dlatego nie [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Co czeka branżę PR w 2020 roku? Podsumowanie i prognozy

3 lutego 2020 G1PR
Początek nowego roku to dobry czas, żeby skupić się na prognozach branżowych, a także zastanowić się nad sukcesami i wyzwaniami ostatnich 12 miesięcy.  W 2019 roku obserwowaliśmy zmiany wewnętrzne i dalszy proces dojrzewania samej branży PR. Jednym z istotnych wydarzeń w tym kontekście jest nowa formuła i rozwój PSPR, które mają na celu skuteczną integrację [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Przesyłki kreatywne – jak robić to dobrze?

4 października 2019 G1PR
Na efektywność i skuteczność współpracy z influencerami wpływa wiele czynników. Zaczynając od indywidualnych relacji z danym blogerem, budżetu oraz właściwego doboru profilu do specyfiki produktu, usługi czy marki. Jedną z ważniejszych kwestii, często pomijanych, jest sposób przekazania produktów lub usługi influencerowi. Mowa o tzw. przesyłce kreatywnej, która często jest „kreatywna” tylko z nazwy. A atrakcyjna [...]
CZYTAJ DALEJ ...

ACTA 2 – czy jest się czego bać?

5 kwietnia 2019 G1PR
W każdym procesie legislacyjnym, przeciętny Kowalski potrafi sobie uprościć pewne rzeczy. Wynika to przede wszystkim z braku chęci i umiejętności do porządnego zapoznania się z trudnymi do zrozumienia artykułami i powielaniem uproszczonych przekazów powszechnie dostępnych. Tak jest również w przypadku dyrektywy Unii Europejskiej o prawach autorskich w Internecie, nazwanej w dużym uproszczeniu ACTA 2. Nawiązuje [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Generacja Z a działania PR-owe

17 listopada 2018 G1PR
Na rynek wkracza nowe pokolenie, niedługo to oni będą decydować o stylu komunikacji firmy z konsumentami – mowa o Generacji Z, urodzonej w dobie mobilnego Internetu i Social Mediów. Generacja Z, w przeciwieństwie do Pokolenia Y, nie zna życia bez Internetu. Od urodzenia ich świat analogowy płynnie przenika się ze światem cyfrowym, nadając życiu nieznanego [...]
CZYTAJ DALEJ ...