blog

Komunikujesz coś internautom? Rób to szybko, albo nie rób tego w ogóle

27 października 2016 G1PR
Specjaliści od public relations bardzo często szukają jak najefektywniejszej drogi dotarcia do świadomości odbiorcy. Jednym ze sposobów jest odwołanie się do znanych mu wydarzeń i trendów. W dobie internetu jest to dużo prostsze, ponieważ dzięki viralowemu rozprzestrzenianiu się treści, dany slogan bądź fenomen jest w stanie objąć swoim zasięgiem olbrzymią rzeszę osób. Dlatego, eksperci odpowiedzialni [...]
CZYTAJ DALEJ ...

7 wskazówek ułatwiających korektę tekstu

1 września 2016 G1PR
Pisząc informację prasową czy artykuł najczęściej lekceważonym etapem powstawania tekstu jest jego korekta. Jest to ogromny błąd, ponieważ już mała literówka na wstępie potrafi totalnie zdyskredytować nas w oczach dziennikarza, umieszczając naszą ciężką pracę w koszu. Dlatego odpowiednio przeprowadzona korekta jest niezwykle ważną cześcią procesu tworzenia tekstu. Zaoszczędzi nam nie tylko wstydu, ale również czasu [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Podstawy SEO pomagają w PR

21 lipca 2016 G1PR
Nowoczesne wsparcie wizerunkowe firm wymaga skoordynowanych działań na wielu płaszczyznach. Wątpliwe jest, aby promocja ograniczona wyłącznie do jednej sfery: marketingu internetowego, komunikacji z mediami lub organizowania eventów, przyniosła oczekiwane rezultaty. Znacznie więcej osiągniemy dzięki połączeniu tych specjalizacji, czego świetnym przykładem jest synergia między PR i SEO. Wszechstronny pracownik jest cenny w każdej branży, a usługi [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Słów kilka o sile skojarzeń z marką

18 maja 2016 G1PR
Siła skojarzeń z marką stanowi kluczowy element, który decyduje o tym, jaka informacja jest przywoływana z pamięci wraz z chwilą, w której użytkownik pomyśli o nazwie marki, usłyszy ją lub przeczyta. Pozytywne i silne skojarzenia wywoływane z pamięci sprawiają, że użytkownik odróżnia markę na tle konkurencyjnych i podchodzi do niej jak do marki wyjątkowej. W [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Marketing w słusznej sprawie, czyli przykłady najciekawszych kampanii

11 października 2016 G1PR
Co jest największą wartością firmy lub organizacji? Bez wątpienia jej wizerunek. Można go budować na różne sposoby – poprzez spójną komunikację wewnętrzną, identyfikację wizualną, sponsoring wydarzeń lub… kampanie społeczne. Ten ostatni sposób, często niedoceniany, nie tylko podniesie wartość firmy, wpłynie na jej pozytywny odbiór w oczach konsumentów, ale także nagłośni słuszną dla społeczeństwa sprawę. PR [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Edward Bernays – pierwszy spin doktor XX wieku

23 sierpnia 2016 G1PR
Edward Bernays nazywany jest jednym z twórców PR, a także ojcem propagandy. To autor przełomowej książki „Crystallizing Public Opinion”, a z jego usług korzystali celebryci, największe firmy, a nawet prezydent Stanów Zjednoczonych. Uważał, że społeczeństwo nie kieruje się rozumem, a popędem, przyzwyczajeniem lub emocją i właśnie dlatego można nim sprawnie manipulować. Kim był pierwszy spin [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Street art – między sztuką a reklamą

13 czerwca 2016 G1PR
Rosnąca popularność street artu nie umknęła specjalistom od marketingu oraz PR-owcom. Światowe marki i największe koncerny zrozumiały, że sztuka uliczna ma ogromną siłę przekazu – nie tylko artystyczną, ale również reklamową. Street art jest rodzajem sztuki wizualnej, która narodziła się w latach 80. ubiegłego wieku w Stanach Zjednoczonych. Początkowo był kojarzony z aktami wandalizmu podejmowanymi [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Real Time Marketing – sposób na szybkie zdobycie popularności?

5 maja 2016 G1PR
Marketing czasu rzeczywistego to spontaniczna i inteligenta reakcja na bieżące wydarzenia lub zjawiska, ale także tworzenie spójnego oraz dynamicznego contentu. Takie działania pomagają utrzymać dobrą komunikację z odbiorcą, który wchodzi w interakcję z marką – komentuje oraz udostępnia jej posty, a dzięki temu zwiększa zasięg ich dotarcia. W dobie Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych, [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR ponad granicami – krótka relacja z 1. Międzynarodowego Kongresu 3AWW Network

19 września 2016 G1PR
Stwierdzenie, że w pracy PR-owca trzeba być zarówno na bieżąco z tym, co dzieje się na naszym polskim podwórku, jak i obserwować i czerpać wiedzę z rynków zagranicznym, nie jest niczym odkrywczym. Obserwacja to jedno, ale równie ważna – w kontekście rozwoju firmy i poprawy jakości usług – jest wymiana wiedzy, doświadczeń oraz budowanie relacji [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Snapchat – dlaczego jest tak popularny?

10 sierpnia 2016 G1PR
W Polsce zarejestrowanych jest 1,3 mln użytkowników Snapchata, z czego 60 proc. stanowią kobiety, a 82 proc. snapujących ma poniżej 24 lat[1]. Zgodnie z oficjalnymi statystykami z czerwca 2016 r., użytkownicy Snapchata przesyłają dziennie 800 mln zdjęć i filmów. Co sprawia, że snapy są aż tak popularne? Warto jest zwrócić uwagę na to, że twórcy [...]
CZYTAJ DALEJ ...

CSR? To się opłaca!

19 kwietnia 2016 G1PR
Wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach może jeszcze nie być w Polsce tak popularne, jak za granicą, jednak wszystkie firmy, które decydują się na realizowanie dobrych praktyk CSR są świadome wymiernych korzyści, jakie takie działania za sobą niosą. Podstawową korzyścią, niezależnie od tego, wobec jakiej grupy interesariuszy realizuje się działania CSR, jest budowanie dobrej [...]
CZYTAJ DALEJ ...