CSR

Firmy odpowiedzialne społecznie są lepiej postrzegane przez swoją grupę docelową. Oferując usługi z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu bierzemy pod uwagę oczekiwania grupy docelowej firmy, możliwości przedsiębiorstwa, a także opinie i preferencje osób w nim pracujących. CSR może być narzędziem budującym pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz, a także wspierającym komunikację wewnętrzną.


W ramach działań CSR warto wyróżnić działania z zakresu employer brandingu. Dobry wizerunek produktów i usług często idzie w parze z wizerunkiem firmy jako dobrego pracodawcy. Jeśli obecni i potencjalni pracownicy mówią o firmie dobrze, mówią zazwyczaj dobrze również o jej produktach. Wartością dodaną dla firmy jest przede wszystkim fakt, iż każdy pracownik staje się swego rodzaju ambasadorem firmy i jej marek. Nasze działania z zakresu EB mają na celu jak najlepsze prezentowanie firmy obecnym oraz potencjalnym pracownikom.