Oferowana przez agencję usługa PR korporacyjnego dotyczy zarówno małych, jak i dużych, globalnych firm. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, rynku na jakim działa oraz wizerunku marek, jej produktów czy usług, zawsze warto zadbać o wizerunek samej firmy.
PR korporacyjny wykracza poza budowanie wizerunku marki produktu czy usługi. Jest to jedna z funkcji zarządzania całą firmą. Oferując usługi z zakresu PR korporacyjnego wspieramy firmy, których celem jest: budowanie wizerunku firmy, tworzenie przewagi konkurencyjnej, budowanie zaufania u pracowników i kontrahentów, zwiększenie wiarygodności firmy a także odpowiednie eksponowanie w mediach kluczowych osób z firmy.
Postrzeganie produktów przez pryzmat osób i firm jest czymś naturalnym. Stąd też dobre imię firmy, zarządu i pracowników może bezpośrednio wpływać na finalne decyzje potencjalnych konsumentów.
W oferowanym przez agencję zakresie działań PR korporacyjnego są: