PR KRYZYSOWY

Sytuacja kryzysowa w firmie może zdarzyć się każdego dnia. Sposób, w jaki firma komunikuje się z otoczeniem w czasie kryzysu może mieć znaczący wpływ na wizerunek, reputację firmy, a także jej wyniki biznesowe. Sytuacja kryzysowa może wynikać z wewnętrznych lub zewnętrznych uwarunkowań. Może być również wynikiem sytuacji lub komunikacji, która jest nieprawdziwa.

Good One PR wprowadza strategie antykryzysowe na długo przed potencjalnym kryzysem, aby być w pełni przygotowanym na zajęcie odpowiedniego stanowiska w mediach oraz obronę wypracowanego już wizerunku firmy. Tworzymy strategię, a następnie kompleksowo ją realizujemy. W ramach działań antykryzysowych oferujemy:

  • analizę potencjalnych sytuacji kryzysowych,
  • stworzenie procedur postępowania w sytuacjach kryzysowych,
  • szkolenie pracowników z postępowania w sytuacjach kryzysowych,
  • monitoring mediów,
  • organizację sztabu kryzysowego,
  • gotowość do działania 24/7,
  • prowadzenie biura prasowego z funkcją rzecznika prasowego,
  • przygotowanie raportu pokryzysowego,
  • opracowanie planu rehabilitacji marki i reputacji firmy po kryzysie.