blog

Good One PR kolejny raz ze Szlachetną Paczką

15 grudnia 2020 G1PR
Tradycje Bożego Narodzenia: choinka, karp, kolędy oraz… zaimprowizowany magazyn z najróżniejszymi artykułami w Good One PR! Już po raz czwarty, wraz z całą naszą grupą marketingową Good One, niezwykle chętnie zorganizowaliśmy Szlachetną Paczkę! Wszyscy zgadzamy się, że przyjemniej jest dawać niż brać, zwłaszcza gdy wspólnymi siłami możemy zrobić coś naprawdę wielkiego – pomóc wspaniałej rodzinie! [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR w erze post-COVID: emocje, jakość, szybkość i elastyczność

10 września 2020 G1PR
Choć pandemia spowodowała kryzys w wielu branżach, to – odpowiednio wykorzystana – jest okazją do zweryfikowania dotychczasowych rozwiązań i opracowania nowych. Według prelegentów konferencji PR 2021. Challenge accepted! organizowanej przez Związek Firm Public Relations, dla branży PR to dobry czas na rozwój. Konieczne jest jednak wprowadzenie zmian w komunikacji, metodach tworzenia strategii oraz sposobie budowania [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Marketing w słusznej sprawie, czyli przykłady najciekawszych kampanii

1 czerwca 2020 G1PR
Co jest największą wartością firmy lub organizacji? Bez wątpienia jej wizerunek. Można go budować na różne sposoby – poprzez spójną komunikację wewnętrzną, identyfikację wizualną, sponsoring wydarzeń lub… kampanie społeczne. Ten ostatni sposób, często niedoceniany, nie tylko podniesie wartość firmy, wpłynie na jej pozytywny odbiór w oczach konsumentów, ale także nagłośni słuszną dla społeczeństwa sprawę. PR [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Generacja Z a działania PR-owe

4 maja 2020 G1PR
Na rynek wkracza nowe pokolenie, niedługo to oni będą decydować o stylu komunikacji firmy z konsumentami – mowa o Generacji Z, urodzonej w dobie mobilnego Internetu i Social Mediów. Generacja Z, w przeciwieństwie do Pokolenia Y, nie zna życia bez Internetu. Od urodzenia ich świat analogowy płynnie przenika się ze światem cyfrowym, nadając życiu nieznanego [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Relacje inwestorskie to przede wszystkim transparentna komunikacja

9 grudnia 2020 G1PR
W relacjach inwestorskich szczególny nacisk kładziony jest na transparentną, konsekwentną i regularną komunikację nastawioną na istotne informacje z perspektywy otoczenia biznesowego spółki. W dobie powszechnej digitalizacji w tej dziedzinie zyskują na znaczeniu także stosowane przez nas kanały komunikacji oraz nowoczesne, angażujące formy przekazu. Choć na tle całej dziedziny public relations relacje inwestorskie (IR) są zagadnieniem [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Wiarygodność to podstawa, czyli o plasowaniu eksperta w mediach

10 czerwca 2020 G1PR
Ekspert dla mediów to nie tylko specjalista w konkretnej dziedzinie. To także osoba, która w zrozumiały dla odbiorców sposób potrafi przekazać swoją wiedzę. Jak wygląda proces budowania wizerunku eksperta w mediach i na co zwrócić uwagę we współpracy na linii PR-owiec-dziennikarz w tym aspekcie? Zacznijmy od tego kim jest ekspert. To osoba, która specjalizuje się [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Kreatywność w PR. Gdzie szukać inspiracji?

20 maja 2020 G1PR
Lekkie pióro, komunikatywność i otwartość, chęć do ciągłego rozwoju, inicjatywa i zaangażowanie – to wymagania, które regularnie pojawiają się we wszelkiego rodzaju ogłoszeniach o pracę na stanowisku specjalisty ds. PR. Bardzo często znajduje się wśród nich jeszcze jedno – kreatywność. To dzięki niej tworzenie wizerunku klientów nie jest jedynie powielaniem schematów, a budowanie strategii komunikacji, [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR na rynku nieruchomości – moda czy konieczność?

28 kwietnia 2020 G1PR
Wizerunek świadomie i konsekwentnie wypracowany zapewnia firmom istnienie w świadomości klientów, potencjalnych partnerów biznesowych czy pracowników, a także przekłada się na wyniki biznesowe. W dzisiejszych czasach, przy dużej konkurencji na rynku, odgrywa on szczególną rolę. Dlatego przedsiębiorstwa, bez względu na branżę w jakiej działają, powinny konsekwentnie budować swój pozytywny wizerunek. Dotyczy to również deweloperów i [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Ranking agencji public relations – Good One PR jedną z najlepiej ocenianych agencji w branży

13 listopada 2020 G1PR
W listopadowym numerze miesięcznika Media Marketing Polska opublikowano ranking najlepszych agencji public relations. Raport został oparty na badaniu przeprowadzonym przez firmę Kantar Polska. Wzięliśmy w nim udział po raz pierwszy i otrzymaliśmy jedne z najwyższych ocen w branży! Badanie satysfakcji klientów objęło 18 topowych firm świadczących usługi PR, zróżnicowanych pod kątem wielkości, zakresu działania i [...]
CZYTAJ DALEJ ...

CSR? To się opłaca!

5 czerwca 2020 G1PR
Wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach może jeszcze nie być w Polsce tak popularne, jak za granicą, jednak wszystkie firmy, które decydują się na realizowanie dobrych praktyk CSR są świadome wymiernych korzyści, jakie takie działania za sobą niosą. Podstawową korzyścią, niezależnie od tego, wobec jakiej grupy interesariuszy realizuje się działania CSR, jest budowanie dobrej [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Czy startupom potrzebny jest PR?

13 maja 2020 G1PR
Laser do nacinania kiełbasy na grilla i kieszonkowe laboratorium do wykrywania bakterii i wirusów, co je łączy? Oba pomysły to dzieło polskich startupowców, oba były opisywane przez media, choć ten pierwszy zdecydowanie bardziej. Jak sprawić, by startup nie był jedynie medialną ciekawostką, a działania PR wykorzystać do realizacji długofalowych celów biznesowych? Media rządzą się swoimi [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Public Relations dla nowych technologii – jak współpracować z dziennikarzami IT?

27 kwietnia 2020 G1PR
Stały wzrost wartości i spora konkurencja rynku IT powoduje, że coraz więcej firm z tego sektora gospodarki decyduje się na rozpoczęcie działań z zakresu Public Relations. Z tego względu coraz ważniejsza staje się grupa mediów zajmujących się tą branżą. Jak współpracować z nimi tak, aby wszystkie strony na tym zyskały? Według analityków firmy PMR, polski [...]
CZYTAJ DALEJ ...