blog

Budowanie wizerunku pracodawcy - Employer branding

Employer branding – budowanie wizerunku pracodawcy

5 kwietnia 2022 G1PR
Przyjęło się sądzić, że działania mające na celu budowanie wizerunku marki skierowane są do konsumentów. W ostatnich latach coraz częściej zauważamy jednak, że równie ważna jest marka pracodawcy. Jest to szczególnie widoczne, kiedy na rynku pracy to pracownicy mają przewagę i mogą wybierać wśród wielu dostępnych ofert.   Employer branding, inaczej budowanie marki pracodawcy Termin [...]
CZYTAJ DALEJ ...
Good One PR Szlachetna Paczka 2021

Good One PR ponownie wspiera Szlachetną Paczkę

14 grudnia 2021 G1PR
Święta to idealny czas na to, by dzielić się dobrem. Elfy z Good One PR i grupy marketingowej Good One dobrze o tym wiedzą, dlatego z wielką chęcią przyłączyły się do akcji charytatywnej – Szlachetna Paczka 2021. W zbiórkę, kolejny rok z rzędu, zaangażowali się także nasi klienci i wspólnie przygotowaliśmy mnóstwo prezentów dla potrzebującej [...]
CZYTAJ DALEJ ...
Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa – na czym polega i jak dobrać odpowiednie narzędzia?

11 sierpnia 2021 G1PR
Kryzysy najczęściej pojawiają się niespodziewanie, dlatego niezwykle ważne jest, aby komunikacja kryzysowa była przygotowana i zaplanowana odpowiednio wcześniej. Dzięki temu łatwiej i spokojniej można prowadzić działania, mające na celu złagodzenie i zakończenie sytuacji kryzysowej. Odpowiednie prowadzenie komunikacji w sytuacji kryzysowej wymaga wcześniej opracowanej strategii. Kryzysy wybuchają zwykle niespodziewanie. Bez względu na to, czy są to [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Pandemia sprawdzianem z solidarności dla rodzinnych firm

29 marca 2021 G1PR
Pandemia koronawirusa sprawiła, że wiele rodzinnych biznesów musi mierzyć się z niepewną przyszłością, a nawet wizją bankructwa. Jednocześnie to właśnie w trudnych czasach unikalne cechy familijnych biznesów stają się receptą na przetrwanie. Familijne biznesy stanowią jeden z fundamentów światowej gospodarki – to w końcu najstarszy znany nam sposób prowadzenia biznesu[1]. Mimo to, przez ostatnie lata [...]
CZYTAJ DALEJ ...
public relations

Podsumowanie 2021 roku w branży public relations oraz agencji Good One PR

15 lutego 2022 G1PR
Rok 2021 był czasem pełnym wyzwań, na co bez wątpienia miała wpływ dalsza, utrzymująca się pandemia. Miniony rok w branży public relations oraz agencji Good One PR podsumowuje Ewelina Puławska.   Ważne zmiany   Badania zespołu EXACTO potwierdzają, że branża public relations odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. W 2020 roku uczyliśmy się pracy zdalnej oraz [...]
CZYTAJ DALEJ ...
Dobre praktyki w influencer marketingu. Jak odpowiednio oznaczać lokowanie produktu?

Dobre praktyki w influencer marketingu. Jak odpowiednio oznaczać lokowanie produktu?

13 grudnia 2021 G1PR
Szybki postęp mediów społecznościowych otworzył zupełnie nowe możliwości działań. Konta influencerów, które mogą pochwalić się milionowymi zasięgami i zaangażowaną społecznością, stanowią łakomy kąsek dla wszystkich chcących promować swoją markę lub produkty w sieci, m.in. na takiej platformie jak Facebook, Instagram czy TikTok. Dynamiczny rozwój influencer marketingu niesie za sobą ciągle zmiany, także w aspekcie prawnym [...]
CZYTAJ DALEJ ...
Kreowanie wizerunku firmy

Kreowanie wizerunku osoby lub firmy. Zobacz, czym jest kreowanie wizerunku medialnego i w sieci

14 lipca 2021 G1PR
Kreowanie wizerunku to długofalowy proces, którego celem jest zwiększenie rozpoznawalności i stworzenie w świadomości społecznej określonego obrazu firmy lub osoby.Dzięki zabiegom pozwalającym zadbać o wizerunek w mediach lub w sieci, firma może zwiększyć rozpoznawalność marki, a co za tym idzie dotrzeć i przekonać do swoich usług czy produktów większą liczbę potencjalnych klientów. Dotyczy to również [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Złote Spinacze 2020 rozdane! Good One PR z dwiema nagrodami

3 lutego 2021 G1PR
Debiut w najważniejszym konkursie branżowym Złote Spinacze agencja Good One PR zakończyła dwiema nagrodami. Kampania PR dla marki Bobby Burger otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy, czyli najwyższą z nagród przyznanych w tej kategorii. Z kolei kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie została [...]
CZYTAJ DALEJ ...
agencja marketingowa good one PR

Złote Spinacze 2021 rozdane! Agencja Good One PR nagrodzona dwiema statuetkami

10 stycznia 2022 G1PR
Podczas XIX edycji największego i najbardziej prestiżowego konkursu branży public relations, Złote Spinacze, agencja Good One PR otrzymała dwie statuetki. Słodka kampania crowdfundingowa marki Las Vegan’s – wegańskiej czekolady BIO&ECO – została nagrodzona Złotym Spinaczem w kategorii “Sektor spożywczy” oraz Brązowym Spinaczem w kategorii „PR finansowy i relacje inwestorskie”.  Złote Spinacze to najważniejsza nagroda przyznawana [...]
CZYTAJ DALEJ ...
Jak działa PR

Jak działa PR?

4 października 2021 G1PR
W ostatnich latach pojęcie public relations na dobre zadomowiło się w języku polskim. Coraz więcej przedsiębiorstw – zarówno tych dużych, jak i mniejszych – korzysta z działań z zakresu PR. Nie każdy jednak wie, w jaki sposób public relations wpływają na funkcjonowanie firmy, jej wizerunek i wyniki finansowe. Czym są działania public relations i jakie [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Ambasador marki – czy jest potrzebny Twojej firmie? Sprawdź, czym się zajmuje oraz jak znaleźć ambasadora marki!

25 czerwca 2021 G1PR
Ambasador marki zazwyczaj kojarzy się ze sławną postacią występującą w reklamie danej firmy, ale zakres obowiązków takiej osoby może być znacznie szerszy. W rolę ambasadora marki nie wcielają się tylko gwiazdy czy celebryci, ale też specjaliści w danej dziedzinie, a nawet zwykli ludzie. Kim jest ambasador marki i jakie są korzyści z jego posiadania? Przeczytaj [...]
CZYTAJ DALEJ ...

8 najważniejszych trendów w PR i komunikacji na 2021 rok

25 stycznia 2021 G1PR
Rok 2020 był rokiem szybkich zmian, z których część zostanie z nami na stałe. Strategie PR i działania komunikacyjne ulegały niemal nieustannym modyfikacjom, a media całkowicie zdominował COVID-19 – według danych Instytutu Monitorowania Mediów IMM w ubiegłym roku na ten temat pojawiło się ponad 3 mln publikacji, z czego zdecydowana większość na portalach internetowych. Pandemia [...]
CZYTAJ DALEJ ...