blog

Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa – na czym polega i jak dobrać odpowiednie narzędzia?

11 sierpnia 2021 G1PR
Kryzysy najczęściej pojawiają się niespodziewanie, dlatego niezwykle ważne jest, aby komunikacja kryzysowa była przygotowana i zaplanowana odpowiednio wcześniej. Dzięki temu łatwiej i spokojniej można prowadzić działania, mające na celu złagodzenie i zakończenie sytuacji kryzysowej. Odpowiednie prowadzenie komunikacji w sytuacji kryzysowej wymaga wcześniej opracowanej strategii. Kryzysy wybuchają zwykle niespodziewanie. Bez względu na to, czy są to [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Pandemia sprawdzianem z solidarności dla rodzinnych firm

29 marca 2021 G1PR
Pandemia koronawirusa sprawiła, że wiele rodzinnych biznesów musi mierzyć się z niepewną przyszłością, a nawet wizją bankructwa. Jednocześnie to właśnie w trudnych czasach unikalne cechy familijnych biznesów stają się receptą na przetrwanie. Familijne biznesy stanowią jeden z fundamentów światowej gospodarki – to w końcu najstarszy znany nam sposób prowadzenia biznesu[1]. Mimo to, przez ostatnie lata [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Good One PR kolejny raz ze Szlachetną Paczką

15 grudnia 2020 G1PR
Tradycje Bożego Narodzenia: choinka, karp, kolędy oraz… zaimprowizowany magazyn z najróżniejszymi artykułami w Good One PR! Już po raz czwarty, wraz z całą naszą grupą marketingową Good One, niezwykle chętnie zorganizowaliśmy Szlachetną Paczkę! Wszyscy zgadzamy się, że przyjemniej jest dawać niż brać, zwłaszcza gdy wspólnymi siłami możemy zrobić coś naprawdę wielkiego – pomóc wspaniałej rodzinie! [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR w erze post-COVID: emocje, jakość, szybkość i elastyczność

10 września 2020 G1PR
Choć pandemia spowodowała kryzys w wielu branżach, to – odpowiednio wykorzystana – jest okazją do zweryfikowania dotychczasowych rozwiązań i opracowania nowych. Według prelegentów konferencji PR 2021. Challenge accepted! organizowanej przez Związek Firm Public Relations, dla branży PR to dobry czas na rozwój. Konieczne jest jednak wprowadzenie zmian w komunikacji, metodach tworzenia strategii oraz sposobie budowania [...]
CZYTAJ DALEJ ...
Kreowanie wizerunku firmy

Kreowanie wizerunku osoby lub firmy. Zobacz, czym jest kreowanie wizerunku medialnego i w sieci

14 lipca 2021 G1PR
Kreowanie wizerunku to długofalowy proces, którego celem jest zwiększenie rozpoznawalności i stworzenie w świadomości społecznej określonego obrazu firmy lub osoby.Dzięki zabiegom pozwalającym zadbać o wizerunek w mediach lub w sieci, firma może zwiększyć rozpoznawalność marki, a co za tym idzie dotrzeć i przekonać do swoich usług czy produktów większą liczbę potencjalnych klientów. Dotyczy to również [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Złote Spinacze 2020 rozdane! Good One PR z dwiema nagrodami

3 lutego 2021 G1PR
Debiut w najważniejszym konkursie branżowym Złote Spinacze agencja Good One PR zakończyła dwiema nagrodami. Kampania PR dla marki Bobby Burger otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy, czyli najwyższą z nagród przyznanych w tej kategorii. Z kolei kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie została [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Relacje inwestorskie to przede wszystkim transparentna komunikacja

9 grudnia 2020 G1PR
W relacjach inwestorskich szczególny nacisk kładziony jest na transparentną, konsekwentną i regularną komunikację nastawioną na istotne informacje z perspektywy otoczenia biznesowego spółki. W dobie powszechnej digitalizacji w tej dziedzinie zyskują na znaczeniu także stosowane przez nas kanały komunikacji oraz nowoczesne, angażujące formy przekazu. Choć na tle całej dziedziny public relations relacje inwestorskie (IR) są zagadnieniem [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Wiarygodność to podstawa, czyli o plasowaniu eksperta w mediach

10 czerwca 2020 G1PR
Ekspert dla mediów to nie tylko specjalista w konkretnej dziedzinie. To także osoba, która w zrozumiały dla odbiorców sposób potrafi przekazać swoją wiedzę. Jak wygląda proces budowania wizerunku eksperta w mediach i na co zwrócić uwagę we współpracy na linii PR-owiec-dziennikarz w tym aspekcie? Zacznijmy od tego kim jest ekspert. To osoba, która specjalizuje się [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Ambasador marki – czy jest potrzebny Twojej firmie? Sprawdź, czym się zajmuje oraz jak znaleźć ambasadora marki!

25 czerwca 2021 G1PR
Ambasador marki zazwyczaj kojarzy się ze sławną postacią występującą w reklamie danej firmy, ale zakres obowiązków takiej osoby może być znacznie szerszy. W rolę ambasadora marki nie wcielają się tylko gwiazdy czy celebryci, ale też specjaliści w danej dziedzinie, a nawet zwykli ludzie. Kim jest ambasador marki i jakie są korzyści z jego posiadania? Przeczytaj [...]
CZYTAJ DALEJ ...

8 najważniejszych trendów w PR i komunikacji na 2021 rok

25 stycznia 2021 G1PR
Rok 2020 był rokiem szybkich zmian, z których część zostanie z nami na stałe. Strategie PR i działania komunikacyjne ulegały niemal nieustannym modyfikacjom, a media całkowicie zdominował COVID-19 – według danych Instytutu Monitorowania Mediów IMM w ubiegłym roku na ten temat pojawiło się ponad 3 mln publikacji, z czego zdecydowana większość na portalach internetowych. Pandemia [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Ranking agencji public relations – Good One PR jedną z najlepiej ocenianych agencji w branży

13 listopada 2020 G1PR
W listopadowym numerze miesięcznika Media Marketing Polska opublikowano ranking najlepszych agencji public relations. Raport został oparty na badaniu przeprowadzonym przez firmę Kantar Polska. Wzięliśmy w nim udział po raz pierwszy i otrzymaliśmy jedne z najwyższych ocen w branży! Badanie satysfakcji klientów objęło 18 topowych firm świadczących usługi PR, zróżnicowanych pod kątem wielkości, zakresu działania i [...]
CZYTAJ DALEJ ...

CSR? To się opłaca!

5 czerwca 2020 G1PR
Wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach może jeszcze nie być w Polsce tak popularne, jak za granicą, jednak wszystkie firmy, które decydują się na realizowanie dobrych praktyk CSR są świadome wymiernych korzyści, jakie takie działania za sobą niosą. Podstawową korzyścią, niezależnie od tego, wobec jakiej grupy interesariuszy realizuje się działania CSR, jest budowanie dobrej [...]
CZYTAJ DALEJ ...