blog

Generacja Z a działania PR-owe

4 maja 2020 G1PR
Na rynek wkracza nowe pokolenie, niedługo to oni będą decydować o stylu komunikacji firmy z konsumentami – mowa o Generacji Z, urodzonej w dobie mobilnego Internetu i Social Mediów. Generacja Z, w przeciwieństwie do Pokolenia Y, nie zna życia bez Internetu. Od urodzenia ich świat analogowy płynnie przenika się ze światem cyfrowym, nadając życiu nieznanego [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Influencerzy – must have strategii PR?

20 kwietnia 2020 G1PR
Influencer marketing, czyli promocja przez współpracę marki z twórcami internetowymi (vlogerami, blogerami, instagramerami) stał się nieodłącznym elementem strategii marketingowych firm z niemal każdej branży. Nic dziwnego – statystyki ukazujące efektywność tego narzędzia mówią same za siebie. Jak podaje Adweek aż 86 proc. marketerów uwzględniło współpracę z liderami opinii w swojej strategii marketingowej, z kolei zgodnie [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Good One PR tworzy swoją kolejną Szlachetną Paczkę

27 grudnia 2019 G1PR
Wspieranie lokalnych inicjatyw, działania proekologiczne czy kampanie charytatywne to tylko niektóre aktywności z zakresu CSR, podejmowane przez polskie firmy. My kolejny rok z rzędu zaangażowaliśmy się w Szlachetną Paczkę. Do akcji zaprosiliśmy również naszych Klientów. Jaki był tego efekt? Odpowiedź poniżej. Aktywności związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu nie tylko wspomagają rozwiązanie konkretnych problemów społecznych, ale [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Jak odpowiednio stworzyć nazwę firmy?

12 czerwca 2019 G1PR
Nazwa to jeden z najważniejszych elementów systemu identyfikacji firmy, który nie tylko pozwala jej wyróżnić się na tle innych, podobnych podmiotów, ale także współtworzy wizerunek marki. Dobra nazwa, wsparta odpowiednimi działaniami marketingowymi, może zagwarantować firmie sukces. O nazwie często mówi się, że jest najkrótszym sloganem reklamowym. Dlatego właśnie powinna być zrozumiała, jednoznaczna i łatwa do [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR na rynku nieruchomości – moda czy konieczność?

28 kwietnia 2020 G1PR
Wizerunek świadomie i konsekwentnie wypracowany zapewnia firmom istnienie w świadomości klientów, potencjalnych partnerów biznesowych czy pracowników, a także przekłada się na wyniki biznesowe. W dzisiejszych czasach, przy dużej konkurencji na rynku, odgrywa on szczególną rolę. Dlatego przedsiębiorstwa, bez względu na branżę w jakiej działają, powinny konsekwentnie budować swój pozytywny wizerunek. Dotyczy to również deweloperów i [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Jak efektywnie współpracować z agencją PR?

12 kwietnia 2020 G1PR
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i zamierzasz wprowadzić na rynek nowy produkt, szukasz skutecznego sposobu na dotarcie do konkretnych grup odbiorców, bądź też chcesz wypromować swoją działalność i zyskać przewagę konkurencyjną, bardzo prawdopodobne, że skierujesz swoje kroki do agencji public relations. Jeżeli chcesz, aby współpraca pomiędzy wami była efektywna, warto pamiętać o tych 5 prostych zasadach. Zadbaj [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Komunikacja akcji crowdfundingowej, czyli znajdź w tłumie swojego inwestora

26 listopada 2019 G1PR
Na początku lipca br. zakończyła się akcja crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi. Nieznana szerzej na rynku firma pozyskała od nowych akcjonariuszy finansowanie w wysokości 2,54 mln zł, zajmując tym samym 6. miejsce w historii zbiórek equity crowdfundingowych (znajdując się w gronie tak znanych marek, jak Wisła Kraków, PINTA czy Doctor Brew). Ambasadorem kampanii została Magda Gessler. [...]
CZYTAJ DALEJ ...

ACTA 2 – czy jest się czego bać?

5 kwietnia 2019 G1PR
W każdym procesie legislacyjnym, przeciętny Kowalski potrafi sobie uprościć pewne rzeczy. Wynika to przede wszystkim z braku chęci i umiejętności do porządnego zapoznania się z trudnymi do zrozumienia artykułami i powielaniem uproszczonych przekazów powszechnie dostępnych. Tak jest również w przypadku dyrektywy Unii Europejskiej o prawach autorskich w Internecie, nazwanej w dużym uproszczeniu ACTA 2. Nawiązuje [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Public Relations dla nowych technologii – jak współpracować z dziennikarzami IT?

27 kwietnia 2020 G1PR
Stały wzrost wartości i spora konkurencja rynku IT powoduje, że coraz więcej firm z tego sektora gospodarki decyduje się na rozpoczęcie działań z zakresu Public Relations. Z tego względu coraz ważniejsza staje się grupa mediów zajmujących się tą branżą. Jak współpracować z nimi tak, aby wszystkie strony na tym zyskały? Według analityków firmy PMR, polski [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Co czeka branżę PR w 2020 roku? Podsumowanie i prognozy

3 lutego 2020 G1PR
Początek nowego roku to dobry czas, żeby skupić się na prognozach branżowych, a także zastanowić się nad sukcesami i wyzwaniami ostatnich 12 miesięcy.  W 2019 roku obserwowaliśmy zmiany wewnętrzne i dalszy proces dojrzewania samej branży PR. Jednym z istotnych wydarzeń w tym kontekście jest nowa formuła i rozwój PSPR, które mają na celu skuteczną integrację [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Przesyłki kreatywne – jak robić to dobrze?

4 października 2019 G1PR
Na efektywność i skuteczność współpracy z influencerami wpływa wiele czynników. Zaczynając od indywidualnych relacji z danym blogerem, budżetu oraz właściwego doboru profilu do specyfiki produktu, usługi czy marki. Jedną z ważniejszych kwestii, często pomijanych, jest sposób przekazania produktów lub usługi influencerowi. Mowa o tzw. przesyłce kreatywnej, która często jest „kreatywna” tylko z nazwy. A atrakcyjna [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR zmienia nowe technologie. Czy nowe technologie zmieniają PR?

25 lutego 2019 G1PR
Współcześnie zauważyć można, że branża nowych technologii bardzo mocno stawia na promocję dzięki działaniom PR. Jest to więc dobry moment by zastanowić się nad tym, jak sami PR’owcy przyswajają nowinki technologiczne dziś oraz jak nasza praca zmieni się dzięki nim w przyszłości. Bill Gates, jedna z najważniejszych postaci w świecie IT i osoba, która pchnęła [...]
CZYTAJ DALEJ ...