blog

Mów do mnie więcej, czyli krótkie podsumowanie 2018 roku w branży PR

31 grudnia 2018 G1PR
Wraz z końcem roku przychodzi czas na podsumowanie tego, co było i snucie planów na przyszłość. Zanim oddacie się sylwestrowemu szaleństwu, zapraszamy do zapoznania się z naszym podsumowaniem mijającego roku w branży public relations. W tym roku „RODO” było odmieniane przez wszystkie możliwe przypadki. Jednak w tym temacie (niemal) wszystko zostało już powiedziane, dlatego nie [...]
CZYTAJ DALEJ ...

PR w terenie, czyli biuro prasowe na medal

21 marca 2018 G1PR
W przypadku głośnych medialnie wydarzeń, gdzie spodziewamy się sporego zainteresowania ze strony dziennikarzy, warto zorganizować na miejscu biuro prasowe. Jest ono nie tylko kluczem do sprawnej obsługi medialnej danego eventu, ale i okazją do budowania relacji z dziennikarzami w mniej formalnych warunkach. O czym warto pamiętać przy „budowaniu” naszego prasowego centrum dowodzenia tak, by służyło [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Good One PR wspiera Szlachetną Paczkę

18 grudnia 2017 G1PR
Może pamiętacie, jak rok temu przy wpisie o naszej Szlachetnej Paczce zapowiadaliśmy, że na tym nie poprzestaniemy. Słowa dotrzymaliśmy! W tym roku również przyłączyliśmy się do inicjatywy księdza Jana Stryczka. Z nadejściem listopada niecierpliwie czekaliśmy, aż będziemy mogli przygotować naszą paczkę. W końcu przyszedł upragniony dzień. W naszym biurze otwarty został tymczasowy magazyn. Wtedy dopiero [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Co po AVE, czyli jak rzetelnie mierzyć działania PR?

22 września 2017 G1PR
W pracę PR-owca wpisane jest stałe podnoszenie swoich kompetencji. Tylko dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować, że podejmowane przez nas działania będą efektywne i dopasowane do potrzeb naszych Klientów. Nie możemy też ignorować ważnych dyskusji branżowych, które mogą mieć wpływ na cały rynek PR w Polsce. Właśnie dlatego w piątek, 15 września, cały zespół Good [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Marketing? Postaw na wartości

11 października 2018 G1PR
Minęły już czasy, kiedy działania marketingowe były skupione wyłącznie na produkcie lub polegały tylko na informowaniu potencjalnych klientów o ofercie danej firmy. Dziś przedsiębiorstwa chcące zdobyć serca konsumentów powinny całkowicie skupić się na… człowieku. W marketingu wartości zadaniem firmy jest jak najlepsze poznanie klientów, ich potrzeb, pragnień oraz obaw, a wszystko po to, aby dotrzeć [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Komunikat prasowy – jak skonstruować boilerplate, kontakt dla mediów i backgrounder?

19 lutego 2018 G1PR
Na początku projektu warto przygotować informacje o firmie, które będą uniwersalne i przydadzą się podczas wysyłania każdego komunikatu prasowego. Boilerplate i kontakt dla mediów to absolutne must have każdej informacji prasowej. Warto także przygotować backgrounder.  Boilerplate to krótka, około 8-10 zdań, informacja o firmie. Warto napisać w niej pełną nazwę firmy, datę założenia, a także [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Content marketing, czyli sztuka tworzenia wirtualnych treści

20 listopada 2017 G1PR
W jaki sposób należy budować markę w Internecie, aby zostać zauważonym i zrozumianym? Poprzez content marketing, czyli marketing treści. Znając jego tajniki o wiele prościej dotrzeć do odbiorcy w wirtualnej rzeczywistości. Na początku trzeba określić, jakie cechy powinna posiadać doskonała treść, którą umieszczamy w Internecie. Po pierwsze jest ona łatwa w odnalezieniu, a po drugie [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Co jest ważne we współpracy z blogerami?

20 lipca 2017 G1PR
Blogi stały się już nieodłącznym elementem ePR’u. Coraz częściej zdarza się, że mają one większe dotarcie oraz siłę oddziaływania niż typowe media elektroniczne, dlatego warto mieć na uwadze kilka prostych zasad dotyczących współpracy z blogerami. W temacie blogów nie ma idealnych wskazówek, ale zapamiętanie kilku kwestii, które poruszamy poniżej z pewnością okaże się w przyszłości [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Urlop PR-owca bez zaglądania do służbowego maila i telefonu? To możliwe! Wystarczy tylko…

20 czerwca 2018 G1PR
Każdy miesiąc pracy PR-owca wypełniony jest zadaniami aż po brzegi. Tworzenie komunikatów prasowych, spotkania z Klientami, aranżowanie wywiadów, organizacja eventów czy wysyłki kreatywne to tylko część zadań pracowników agencji. Jak zatem wśród tak wielu obowiązków zaplanować urlop? Okazuje się, że wystarczy tylko wszystko dobrze zorganizować przed wyjazdem, by podczas wypoczynku nie zajmować się sprawami służbowymi. [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Kto rządzi Internetem? – podsumowanie rynku mediowego na przestrzeni minionego roku

11 stycznia 2018 G1PR
W Polsce reklama wideo oraz content wideo trafia do ponad 20 mln konsumentów[1]. Rok 2017 uplasował tę formę przekazu treści na miejscu lidera. Jednak swoją silną pozycję zaznaczyły również trendy, tj.: tymczasowy content, influencer relations oraz nacisk na rzetelny i jakościowy przekaz. Nadszedł czas na wzięcie pod lupę rynku mediowego w 2017 roku i prognozowanych [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Employer branding – bez tego się nie obędziesz

25 października 2017 G1PR
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy nie jest już na polskim rynku żadną nowością, o czym świadczą liczne przykłady kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych realizowane na przestrzeni ostatnich lat. Jesień to szczyt sezonu employer brandingowego. To właśnie teraz pracodawcy ruszają do wyścigu o najlepszych kandydatów, korzystając przy tym z szeregu coraz bardziej zaawansowanych i atrakcyjnych rozwiązań. [...]
CZYTAJ DALEJ ...

Z filmoteki PRowca

11 lipca 2017 G1PR
Zawód PRowca to nie tylko praca w ciągłym biegu i stresie, ale również konieczność stałego dokształcania się. Czerpiemy na co dzień wiedzę i inspirację z różnych źródeł. Czytamy książki, prasę branżową, przeglądamy blogi, śledzimy social media, pojawiamy się na konferencjach i spotkaniach związanych z public relations. Co jeszcze możemy zrobić, by zostać PR ninją? Ano, [...]
CZYTAJ DALEJ ...