FMCG & Horeca

Czasy, w których dobre produkty lub usługi broniły się same, niestety bezpowrotnie minęły. Aktualnie klienci kupują emocje, historie i doświadczenia stojące za markami oraz ich wytworami. Dotyczy to również branży artykułów szybkozbywalnych i sektora usług hotelarskich oraz restauracyjnych.Tylko za pomocą dobrze opowiedzianej historii, angażującej treści i budowaniu pozytywnego sentymentu, firmy są w stanie zwrócić na siebie uwagę konsumenta, zachęcić go do zakupu i sprawić, by został z nimi na lata. Przedsiębiorcy działający w branży FMCG i HoReCa zdają sobie z tego doskonale sprawę, dlatego coraz większą wagę przykładają do marketingu i PR-u swoich przedsiębiorstw, a my skutecznie im w tym zakresie pomagamy.

Odpowiednie podejście do promocji produktów szybkozbywalnych oraz usług hotelarskich i restauratorskich powinno być kompleksowe. Obok działań z zakresu PR, należy uwzględnić również komunikację w social media, możliwie precyzyjnie dopasowane do odbiorców aktywności reklamowe, czy transparentny proces produkcji.

Wraz z rozwijającą się gospodarką, rośnie również zapotrzebowanie na produkty FMCG i usługi HoReCa. Nowe trendy, zmieniające się nawyki konsumenckie i wyższy poziom świadomości odbiorców sprawiają, że marketing i PR odgrywają kluczową rolę w drodze do biznesowego sukcesu.

doświadczenie

branżowe

LOGO18F
LOGO17F
LOGO1A
LOGO14F
LOGO15F
LOGO13F
LOGO12F
LOGO11F
LOGO10F
LOGO9F
LOGO8F
LOGO7F
LOGO6F
LOGO5F
LOGO3F
LOGO2F
LOGO1F
diet box
nova wola
Qethereal
THE ROOF