FMCG & Horeca

Czasy, w których dobre produkty lub usługi broniły się same, niestety bezpowrotnie minęły. Aktualnie klienci kupują emocje, historie i doświadczenia stojące za markami oraz ich wytworami. Dotyczy to również branży artykułów szybkozbywalnych i sektora usług hotelarskich oraz restauracyjnych.Tylko za pomocą dobrze opowiedzianej historii, angażującej treści i budowaniu pozytywnego sentymentu, firmy są w stanie zwrócić na siebie uwagę konsumenta, zachęcić go do zakupu i sprawić, by został z nimi na lata. Przedsiębiorcy działający w branży FMCG i HoReCa zdają sobie z tego doskonale sprawę, dlatego coraz większą wagę przykładają do marketingu i PR-u swoich przedsiębiorstw, a my skutecznie im w tym zakresie pomagamy.

Odpowiednie podejście do promocji produktów szybkozbywalnych oraz usług hotelarskich i restauratorskich powinno być kompleksowe. Obok działań z zakresu PR, należy uwzględnić również komunikację w social media, możliwie precyzyjnie dopasowane do odbiorców aktywności reklamowe, czy transparentny proces produkcji.

Wraz z rozwijającą się gospodarką, rośnie również zapotrzebowanie na produkty FMCG i usługi HoReCa. Nowe trendy, zmieniające się nawyki konsumenckie i wyższy poziom świadomości odbiorców sprawiają, że marketing i PR odgrywają kluczową rolę w drodze do biznesowego sukcesu.

doświadczenie

branżowe

LOGO18F
LOGO17F
LOGO1A
LOGO14F
LOGO15F
LOGO13F
LOGO12F
LOGO11F
LOGO10F
LOGO9F
LOGO8F
LOGO7F
LOGO6F
LOGO5F
LOGO3F
LOGO2F
LOGO1F
diet box
nova wola
Qethereal
THE ROOF

WYPEŁNIJ

FORMULARZ