URODA

Branża beauty charakteryzuje się ponadprzeciętną dynamiką. Zmieniające się trendy, zachowania konsumenckie, rosnące znaczenie ekologii, czy rozwój sprzedaży internetowej sprawiają, że producenci i dystrybutorzy kosmetyków każdego dnia stawiają czoła nowym wyzwaniom. W sektorze beauty zwyczajnie trzeba być “na czasie”.

Jeśli przyjrzymy się tylko ostatnim kilku latom, zauważymy wiele silnych trendów: kosmetyki ekologiczne i wegańskie, ruch body positive, standardy cruelty free. Wszystkie te wartości mają olbrzymie znaczenie dla poszczególnych segmentów klientów. Jak w dzisiejszych czasach odpowiednio zaprezentować i rozpromować swój produkt?

W Good One PR pomagamy firmom w kreowaniu wizerunku, nawiązywaniu głębokich relacji z konsumentami, czy budowaniu świadomości produktu poprzez odpowiednią prezentację jego wyróżników i wartości. Dysponujemy odpowiednim doświadczeniem i narzędziami, aby skutecznie realizować działania w branży beauty.

doświadczenie

branżowe

LOGO12M
LOGO11M
LOGO7M
LOGO3M
LOGO8M
LOGO1M
LOGO5M
LOGO6M
LOGO9M
LOGO4M
LOGO10M
LOGO2M