Promocja usług i produktów luksusowych stanowi nie lada wyzwanie, któremu sprostać mogą tylko doświadczone agencje. Wynika to z faktu, że dotarcie do grupy docelowej sektora dóbr luksusowych wymaga precyzyjnego zidentyfikowania kanałów komunikacji, z których osoby te korzystają. Konsumenci produktów i usług premium cenią sobie prywatność, a media, z których czerpią informacje i inspiracje, są często trudno osiągalne.
Realizując kampanie promocyjne i wizerunkowo-sprzedażowe dla branży dóbr luksusowych, precyzyjnie analizujemy persony kluczowych klientów, aby dobrać najskuteczniejsze kanały komunikacji i reklamy. W zależności od produktu, skupiamy się na różnych grupach wiekowych. Nie zapominamy o młodych użytkownikach (urodzonych w latach 80’ i 90’), którzy już dziś odpowiadają za konsumpcję 30% towarów i usług branży, a do 2025 odsetek ten wzrośnie do 50%. Produkty i usługi premium wymagają ponadprzeciętnego zaangażowania, wiedzy i doświadczenia ze strony agencji. Na to z pewnością mogą liczyć klienci Good One PR.
doświadczenie
WYPEŁNIJ
Copyright GoodOne PR. Created by ERIZO