ZDROWIE

Każdego roku branża farmaceutyczna góruje w zestawieniach wysokości budżetów przeznaczanych na reklamę. Wysoka konkurencja sprawia, że producenci farmaceutyków i suplementów diety, jak również jednostki medyczne, prześcigają się w wypracowywaniu nowych metod dotarcia do świadomości odbiorców. W Good One PR wiemy, że w branży medycznej liczy się transparentność, zaufanie klientów i uczciwość. Na tych trzech filarach realizujemy kampanie marketingowe i PR.

Jakie największe wyzwanie stoi przed agencjami realizującymi działania promocyjne w sektorze medycznym i farmaceutycznym? Jest nim bez wątpienia konieczność potwierdzenia potencjalnym klientom wiarygodności marki i produktu, jak również zbudowanie zaufania bazującego na przejrzystej komunikacji. Aby to osiągnąć, trzeba podejść do tematu w sposób kompleksowy. Współpracę rozpoczynamy od przeprowadzenia badań i analiz, aby następnie przygotować skuteczną strategię i tak dobrać kanały promocji, aby uzyskać jak najlepsze efekty. Za każdym razem dbamy o zgodność działań z prawem, a dobro klientów końcowych i troska o ich zdrowie jest dla nas priorytetem.

doświadczenie

branżowe

LOGO7O
saventic
roche
instytut matki i dziecka
LOGO3O
LOGO2O
LOGO5O
cosibella
venome
LOGO1O
OptoMedica
Imagene.me