Prowadzimy działania w obszarze strategicznego public relations. Znamy siłę komunikacji oraz jej zróżnicowany wpływ na zachowania odbiorców. Będąc ekspertami w obszarach: public relations, marketingu i Internetu, wiemy, co grupa docelowa naszego Klienta czyta, ogląda, o czym mówi i czego słucha. Co więcej – wiemy, jak do niej dotrzeć!
Strategiczne public relations, w rozumieniu Good One PR, to indywidualne i kompleksowe podejście uwzględniające takie elementy, jak:
- poznanie Klienta, Jego potrzeb, celów wizerunkowych i biznesowych,
- poznanie otoczenia biznesowego Klienta oraz Jego grupy docelowej,
- odpowiedni dobór kanałów i narzędzi komunikacyjnych,
- audyt mediów / środowiska Klienta,
- przygotowanie materiałów do pracy z mediami i Klientem,
- monitoring mediów i jego analiza,
- kreowanie dobrych pomysłów spełniających cele komunikacyjne i biznesowe,
- profesjonalne zarządzanie komunikacją i relacjami,
- budowanie stałych i trwałych relacji z odbiorcami,
- dostarczenie usługi na wysokim i satysfakcjonującym Klienta poziomie,
- raportowanie wyników agencji.