Zespół z Good One PR wygrał Young Creatives Cannes 2023

Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn z agencji Good One PR wygrali nagrodę główną w kategorii PR w tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Zwycięzcy już w czerwcu br. będą reprezentować Polskę na międzynarodowym konkursie Young Lions Competition 2023 w Cannes.

 

W tegorocznej edycji jednego z najważniejszych konkursów branży kreatywnej – Young Creatives Cannes – po raz pierwszy wystartował dwuosobowy zespół z agencji Good One PR. Ich debiut zaowocował otrzymaniem nagrody głównej w kategorii PR, czyli kwalifikacją do międzynarodowego konkursu Young Lions Competition 2023 w Cannes.

 

Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn w 24 godziny opracowali strategię działań PR-owych, odpowiadając na problem zawarty w briefie przygotowanym przez partnera kategorii – firmę SAMSUNG. Zadanie polegało na przygotowaniu kreatywnej kampanii z potencjałem do wygenerowania buzzu w mediach dla lodówek, które wykorzystując nowoczesne technologie AI dają możliwość oszczędzania do 15% energii.

 

Prace uczestników Young Creatives zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach – Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz specjalnej – Open. Do tegorocznej edycji, która jest jednocześnie 25-leciem Young Creatives, zgłosiło się niemal 150 dwuosobowych teamów. Nagrody zostały wręczone na uroczystej Gali w Kinie Luna 20 kwietnia br.

 

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku. Agencja jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z takich obszarów, jak: digital, social media, SEO i SEM. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu. Oddział lokalny znajduje się w pierwszym pop-upie biurowym we Wrocławiu o nazwie „Pod Ciśnieniem”. W ubiegłorocznym badaniu Kantar Polska, Good One PR została oceniona najlepiej spośród wszystkich agencji biorących w nim udział, otrzymując tytuł Agencja PR 2022 roku. W dwóch poprzednich edycjach rankingu agencja była jedną z najlepiej ocenianych firm za standard obsługi, współpracę oraz media relations. Realizowane przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach Złote Spinacze oraz PR Wings.

WYPEŁNIJ

FORMULARZ