Święta to idealny czas na to, by dzielić się dobrem. Elfy z Good One PR i grupy marketingowej Good One dobrze o tym wiedzą, dlatego z wielką chęcią przyłączyły się do akcji charytatywnej – Szlachetna Paczka 2021. W zbiórkę, kolejny rok z rzędu, zaangażowali się także nasi klienci i wspólnie przygotowaliśmy mnóstwo prezentów dla potrzebującej rodziny.
To już pięć lat, od kiedy po raz pierwszy zamieniliśmy nasze biuro w tymczasowy magazyn do przechowywania prezentów w ramach Szlachetnej Paczki. Śmiało można powiedzieć, że jest to już naszą tradycją! Wraz z końcem listopada dokonaliśmy wyboru rodziny, zapoznaliśmy się z jej potrzebami i podzieliliśmy zadania w naszej grupie.
Dobra organizacja to podstawa, aby sprawnie kompletować artykuły do paczki, a my, w roli doświadczonych już elfów, bez problemu podołaliśmy temu zadaniu! W naszym magazynie każdego dnia pojawiało się coraz więcej produktów spożywczych i chemicznych, przyborów szkolnych i kosmetyków. Wśród potrzeb była także pościel, koce, ręczniki, czajnik, obuwie, zabawki oraz karma dla psa. Na liście znalazł się również wielofunkcyjny robot kuchenny – bardzo przydatny sprzęt dla siedmioosobowej rodziny, dzięki któremu gotowanie stałoby się znacznie mniej czasochłonne, a rodzice mogliby poświęcić dodatkowe chwile na zabawę i naukę z dziećmi.
Do współtworzenia Szlachetnej Paczki zaprosiliśmy naszych klientów, dzięki którym nie tylko spełniliśmy wszystkie kluczowe potrzeby rodziny, ale podarowaliśmy jej znacznie więcej produktów, sprawiając tym samym ogrom radości! Sklep internetowy Bee.pl oraz księgarnia TaniaKsiazka.pl, znajdujące się pod parasolem spółki Glosel, wyposażyły rodzinę w książki, gry planszowe, interaktywne zabawki, a także wartościowe produkty spożywcze i naturalne, delikatne kosmetyki. Marka HempKing podarowała rodzinie prozdrowotną żywność konopną oraz kosmetyki na bazie CBD, a Venome m.in. żywność trwałą, słodycze, kosmetyki oraz karmę dla psa. Kontigo, jak co roku, zapewniło przeróżne produkty pielęgnacyjne dla wszystkich domowników. Do akcji przyłączyli się także klienci agencji Social Lama, która należy do naszej grupy marketingowej Good One. W tym przypadku Nectaria przekazała naturalne kremy do twarzy, Oryginalna Spiżarnia – dżemy i zupy, Oryginalny Sok – zestaw świeżo wyciskanych soków, a firma Double Fruit – kandyzowane owoce.
Bardzo dziękujemy wszystkim naszym klientom za zaangażowanie w akcję! Cieszymy się, że wspólnie wywołaliśmy uśmiechy na twarzach całej rodziny, którą mieliśmy przyjemność w tym roku wesprzeć w ramach Świątecznej Paczki. W tym miejscu życzymy wszystkim Wesołych Świąt i jak zwykle przypominamy – dobro zawsze wraca ☺